diumenge, 28 de setembre del 2008

Llibres que m'agraden


"Era una nena.
A l'Alemanya Nazi.
Ja anava bé, que descobrís el poder de les paraules."

Quan vaig acabar La lladre de llibres, de Markus Zusak estava feta un mar de llàgrimes. El llibre em va fascinar, em vaig deixar emportar per la Liesel Meminger; en Rudy, el nen que tenia els cabells del color de les llimones; en Hans i la Rosa Hubermann i també en Max, el jueu amagat al soterrani. És un llibre que parla amb ulls d'infant d'un tema tan dur com el de l'Alemanya Nazi, amb ulls d'infant però passat pels sedàs d'una narradora tan poc simpàtica, però també tan sensible -per molt estrany que pugui semblar- com la Mort. Una novel.la dura, però alhora molt tendra. Un cant a a la vida, a l'amor, a l'amistat, a la solidaritat i, sobretot, a la lectura. Realment fantàstica i totalment recomanable.

Si no l'heu llegit, animeu-vos-hi!

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Un altre a la llista per llegir!!

Fa la cara de ser bo :P

Fins dema!

Anònim ha dit...

Ostreees força gent m'ha dit que está molt bé aquest llibre, el tinc pendent per llegir...

Anònim ha dit...

És preciós :)

(i rescataria a més d'un personatge de dins la novela)

Anònim ha dit...

Oooooh aquet llibre me'l van recomanaaar però encara no me l'he llegit!
De fet no tinc gaire temps, però tinc a com objectiu llegir-me'l.

Anònim ha dit...

Jo le llegit i la vritat és que em va agradar molt, sembla que no però es llegeix amb un parell de tardes!

Realment el recomano, qui el vulgui que el demani =D