divendres, 18 de desembre del 2009

SI TU ESTAS AMB MI

Perquè la felicitat s’en va tan ràpid? Sento que només dura petits fragments de segons i en un obrir i tancar d'ulls, se m’escapa de les mans. Sento com el dolor m’inunda tot el cos... com si es tractes d’un verí que em mata a poc a poc. Però tu sempre hi ets per salvar-me de la terrible agonia i ajudarme en els pitjors moments, em fas treure un somriure, em fas veure que tot és possible, que només hi haig de creure. I encara que sigi per un moment, sento que tot anirà bé si tu estas amb mi.

Quan simplement m’escoltes en qualsevol moment, em comprens i intentes ajudarme, encara que no hi pugis fer res, tan sols m’abraces; perquè saps que només vull sentir que estas al meu costat, saber que sempre hi seràs en els bons i mals moments...
Amiga meva et dic gràcies, perquè sense una amistat així no sabria quin és realment el valor de l’amistat, el sentiment de voler ajudar a aquella persona, tots els somriures viscuts, tans moments inolvidables, tans records guardats al fons del meu cor... Només puc dir-te que sempre formaras part de la meva vida i donar-te les gràcies per tot, perquè sento que sempre estaré en deute amb tu.

4 comentaris:

Trista alegria ha dit...

sempre hi ha algú que està i estarà en tots moments al teu costat, aquesta és la manera de saber qui són les persones que t'estimen de veritat.
M'ha agradat moltissim el text! :)

Anònim ha dit...

molt macuuu!
segueix aixi estrella fugaç!

Lluna de Plata ha dit...

Que maco per favor *.*
Estrella fugaç, m'ha encantaat:)
i si, sense aquella gran amiga, no seria res igual ;)

JBF'SM <3

Idhunita ha dit...

Molt bonic! A més el text reflexa una gran sinceritat, un pilar molt important a mantenir per a que aquesta amistat que descrius no desapareixi mai.