dilluns, 1 de març del 2010

Recomano...

La dona de verd:

He acabat de llegir La dona de verd de Arnaldur Indridason
. I m'ha captivat des del principi, i no vaig parar de llegir-lo fins que el vaig acabar. I els hi recomano a tots aquells i aquelles que els hi agradin les novel·les negres.


En una urbanització de les afores de Reykjavík estan construint un edifici. Casualment uns nens jugant troben una pedra, que resulta ser una costella humana. L'inspector de la policia, l'Erlendur i els seus ajudants l'Elinborg i en Sigurdur Oli, s'encarreguen de la investigació. De seguida veuen que els ossos pertanyen a un cadàver enterrat fa molts anys, més o menys en la època de la segona Guerra Mundial i que segurament va ser assassinat.

Als policies no els hi queda més remei que escarvar en el passat per intentar saber qui és la víctima i qui la va matar.


4 comentaris:

BITLLET DE TORNADA ha dit...

Molt bona recomanació! A mi també em va agradar molt!

Jordi Guerola ha dit...

M`ho apunte!

Cacaolat ha dit...

Em venenn ganes de llegir-lo, vaig estar apun d'escollir-lo per llegir com a lectura optativa de català. Al final vaig triar Tokio Blues, que també està molt bé.
Me l'apunto per llegir-lo!

Idhunita ha dit...

Veient les bones crítiques que té aquest llibre...serà qüestió de llegir-lo! =)