divendres, 22 de gener del 2010

Ales de Foc - Laura García Gallego.


Sinopsis:


La reina Marla, amb només disset anys, és la sobirana d'una nació esplendorosa. Ahriel, un àngel femení, és al seu costat des que va néixer, amb la missió de guiar-la i protegir-la, i de mantenir l'equilibri al regne dels humans. Però quan descobreix una conspiració per iniciar una guerra sagnant, Ahriel és traïda i tancada, amb les ales inutilitzades, a l'espantosa presó de Gòrlian, un món primitiu, salvatge i brutal, d'on ningú ha aconseguit escapar-se mai. Ahriel haurà d'aprendre no només a sobreviure a Gòrlian, sinó també a veure les coses des del punt de vista humà... arran de terra.



És un llibre d'aventures on també hi ha amor i tot i que fa molt que m'el vaig llegir, em va agradar molt. El Recomano. També hi ha la segona part: Ales Negres.

2 comentaris:

estrella fugaç ha dit...

Niina m'encanta aquest llibre!!
sabia que hi havia una segona part però no sabia el titol aajajaj Serà el seguent a la meva llista :)

BITLLET DE TORNADA ha dit...

Gràcies per la recomanació, me l'hauré d'anotar a la cua de llibres que tinc per llegir!