dijous, 26 de novembre del 2009

Jo no tinc por, de Niccolò Ammaniti.
.
Em vaig despertar durant la nit. Per un malson.
Jesús deia a Llàtzer: "Alça't i camina" Però Llàtzer no s'aixecava. "Alça't i camina", repetia Jesús. Llàtzer no en tenia cap ganes , de ressucitar. Jesús que s'assemblava a en Severino, el que conduïa el camió-sisterna de l'aigua, s'enfadava. Estava quedant molt malament. Quan Jesús et diu: "Alça't i camina" ho has de fer, sobretot si estàs mort. En canvi, Llàtzer continuava estès, tot encarcarat. Aleshore Jesús començava a sacsejar-lo com un ninot i Llàtzer, finalment, s'aixecava i li clavava una mossegada a la gola. "Deixa els morts en pau", deia amb els llavis regalimant sang.

1 comentari:

BITLLET DE TORNADA ha dit...

M'apunto la recomanació!! Em sembla que m'agradarà!