dimecres, 17 de novembre del 2010

Coses de l'amor o del desamor...

- Em fa mal. Tant et costa d'entendre?
- Què quin és el problema? N'hi ha tants de problemes...
El problema no va ser coneixe'ns
, sinó no poder oblidar-te. El problema no és que t'agradi jugar, el problema és que jugues amb mi. El problema no és canviar-te, el problema és que no et vull canviar. El problema no és la teva absència, el problema és que encara t'estic esperant. El problema no és el que dius, sinó el que calles. El problema no és el mal que m'has fet, el problema són les ferides. El problema no és que hem menteixis, el problema és que et crec.

3 comentaris:

BITLLET DE TORNADA ha dit...

S'ha fet tanta literatura del desamor... i sempre n'hi ha més per fer, oi? Gràcies per l'escrit, Perla de la nit!

Anònim ha dit...

brutal, m'ha deixat sense paraules.

Anònim ha dit...

tens tota la raó. em sento molt identificada en aquest text..