diumenge, 22 de febrer del 2009

"Siete almas"


- És un altre gos quan hi ets tu. Crec que mai hem connectat com Déu mana.

- Jeje, Perquè vas escollir un gos tant gran?

- Jaja. Sabies que els "halwirgensos" viuen solament una mitja de set anys? Pateixen del cor. Crec que l'escollí perquè creia que m'ajudaria amb la meva malaltia. Podria cuidar-lo jo a ell i no ser sempre jo a la qui tenen que cuidar.

Que sàpigues que jo abans era una tia ben bona! Ininspeccionablament bona!

- Jaja, en serio?

- Jeje, si, si!

Aiiix.. No em sentia així desde feia temps.

Hi han tantes coses que vull fer...

Vull viatjar amb avió tretze hores sense haver d'estressar-me per no poder localitzar al meu metge.

En fi, viatjar. Agafar una motxila, viure experiències, veure món.

Vull que em dongui temps a averiguar qui sóc jo, què és el què m'agrada.

Fer i provar coses.

Sortir ja dels meus pensaments..

Algo que m'encantaria seria córrer. A vegades ho penso... penso com.. com seria córrer..!



(Pel·lícula: "Siete almas")



Raiden