dilluns, 19 de març del 2012

I més records encara...


Aquests són els "Records" de la classe de 1r de Batxillerat A de La Salle Manlleu inspirats en els del llibre Me'n recordo de l'escriptor Joe Brainard:

1. Recordo estar asseguda al porxo a la falda de la tieta aprenent embarbussaments.
2. Recordo la suor freda de quan l’ordinador t’avisa que no té bateria.
3. Recordo quan em vaig trencar el braç.
4. Recordo aquells partits de futbol al pati del Carme.
5. Recordo quan ajudava el meu avi a pelar les panotxes de blat de moro.
6. Recordo el casament del meu germà.
7. Recordo càstigs de córrer i esprintar als entrenaments d’hoquei perquè ens havíem portat malament al vestidor.
8. Recordo com agafàvem la barca i ens n’anàvem mar endins sense parar, però mai arribàvem al final de l’horitzó.
9. Recordo tardes al banc amb els amics.
10. Recordo el millor regal que m’han fet els Reis, una moto de joguina.
11. Recordo els viatges amb cotxe escoltant el disc del Super 3.
12. Recordo aquelles tardes al tennis, quan mai no perdia el somriure.
13. Recordo les cabanes que fèiem els caps de setmana amb els amics.
14. Recordo el temps que he passat al taller del meu tiet arreglant les màquines del tractor amb el meu pare i quedar-me amb les mans negres de treballar amb els ferros.
15. Recordo quan vaig oblidar aquella noia que havia estimat tant.
16. Recordo els millors pans amb nocilla del món.
17. Recordo quan jugàvem a tazos al parc després de l’escola.
18. Recordo quan em tocava la corona del tortell de Reis.
19. Recordo quan els meus pares em van desapuntar de violí perquè em negava a tocar en públic.
20. Recordo quan la iaia s’enfadava quan feia trampes al parxís.
21. Recordo les xerrades de llit a llit amb la meva germana, els acudits i les abraçades tendres.
22. Recordo que la mare em va dir que no toqués l’eriçó de mar, i no el vaig tocar sinó que l’hi vaig dur a la tovallola.
23. Recordo l’olor de la meva primera guitarra.
24. Recordo les torrades amb oli i sucre vora la llar de foc amb l’avi.
25. Recordo les obres de teatre que preparàvem amb el meu cosí i la meva germana el dia de Nadal amb la roba que l’àvia tenia estesa.
26. Recordo amb tristesa l’angoixa que sentia a la nit fins que no sentia els passos del meu pare pujant l’escala.
27. Recordo el meu primer partit de futbol.
28. Recordo tots els dies que vaig estar estirat al llit sense poder fer res recuperant-me d’una fractura de pelvis.
29. Recordo que vaig estar molt content quan vaig entrar als Campionats de Catalunya de Natació.
30. Recordo les llàgrimes d’emoció dels avis quan els vaig dedicar una cançó en les seves noces d’or.
31. Recordo el dia que vaig aprendre a tirar-me de cap i no parava de fer-ho.
32. Recordo totes les persones que ja no hi són.
33. Recordo el dia que vaig anar a acomiadar el meu germà a l’aeroport quan marxava a viure a Dinamarca.