divendres, 16 de març del 2012

Més records...


Aquests són els "Records" de la classe de 1r de Batxillerat B de La Salle Manlleu inspirats en els del llibre Me'n recordo de l'escriptor Joe Brainard:

1. Recordo que quan tenia quatre anys m’asseia al terra del menjador i em passava hores tocant un piano que reproduïa amb una pèssima exactitud el so dels animals.
2. Recordo les rutes amb bici amb el meu pare descobrint nous racons de la comarca.
3. Recordo haver-me xivat a la mare que el meu germà amagava el dinar sota la nevera quan no li agradava.
4. Recordo el primer any de teatre, la gent, el Centre, les ganes de riure i, sobretot, d’actuar.
5. Recordo la immensa alegria que sentia quan vaig agafar la meva germana petita als braços quan només feia tres dies que havia nascut.
6. Recordo com amb els meus germans baixàvem les escales damunt d’un matalàs.
7. Recordo la il•lusió per anar a veure els Reis cada cinc de gener.
8. Recordo l’últim moment que vaig veure una amiga abans que marxés del país.
9. Recordo l’alegria que vaig tenir quan vaig anar a teatre a Barcelona per primera vegada.
10. Recordo la xocolata desfeta de casa l’àvia.
11. Recordo la impressió que vaig sentir en entrar al Camp Nou.
12. Recordo el dolor de la primera dent que em va caure.
13. Recordo que em menjava les xocolatines del calendari d’Advent en tres dies.
14. Recordo l’alegria que vaig sentir de saber que seria tieta de dues nenes precioses.
15. Recordo tots aquells dies que portava a casa ocelletes que trobava a la vora del Ter i la mare me’ls feia tornar.
16. Recordo aixecar-me expressament a les nits per veure el camió d’escombraries.
17. Recordo les paraules del meu pare donant consells.
18. Recordo que al parvulari vaig rebre mossegades.
19. Recordo la sensació de trucar el timbre a la casa d’Anglaterra on m’havia d’estar dues setmanes sola.
20. Recordo el que vaig sopar ahir.
21. Recordo els bons moments amb el meu germà.
22. Recordo tots els estius al poble de la meva àvia, amb els meus cosins.
23. Recordo que quan anava en cotxe amb el meu avi em posava dret al seient del mig de darrere.
24. Recordo el dia que em vaig adonar que les aparences enganyen.
25. Recordo els contes que la iaia explicava perquè sopéssim.
26. Recordo les tardes senceres que m’havia passat a dins l’aigua de la piscina.
27. Recordo l’últim cop que em vaig barallar amb ma germana, però no el primer.
28. Recordo que quan era petit el Barça no guanyava sempre.
29. Recordo les persones que m’han donat suport en moments durs.
30. Recordo l’alegria i la felicitat que tenen els andalusos; sobretot els meus cosins.
31. Recordo la primera vegada que vaig anar a esquiar. No hi havia ni un pam de neu.
32. Recordo un partit que vam jugar a Berga. Ens hi jugàvem la Lliga i vam guanyar.
33. Recordo els dies que només em movia de la Play per anar a menjar.
34. Recordo quan anava a l’escola amb ganes d’aprendre.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Els records sempre ens deixen bon sabor de boca però poder recordar és un gran do que poc a poc perdem, que millor que guarda aquests records en un paper.
Recordo que un dia vaig entra en una classe plena de gent nova, i gent que ja coneixia,... recordo quan us vaig veure.