dimecres, 24 de setembre del 2008

Les meves cançons

Us deixo una cançó del meu grup. Espero que us agradí la vam escriure entra jo i el guitarra:

Buscant el meu món
Vaig caminant, perdut, sense rumb.
Ja s’ha fet de nit.
Miro enrere i no veig res,

Imagino que hi ha un món millor
En alguna part de l’univers
Però en el fons se que no és veritat
Tot ha canviat!

Buscant el meu món jo m’he perdut,
No tinc on anar
Només vull tornar volar.

Buscant el meu món jo m’he perdut
No tinc on anar
Només vull tornar-ho a intentar

Passen les hores i els dies,
Segueixo buscant sense rumb,
Hi ha molts camins
Però només en puc triar un.

Per què necessito ser feliç?
No ho sabem ni tu ni jo
Però ja n’hi ha prou de plorar
Tornem-ho a intentar!

Buscant el meu món jo m’he perdut,
No tinc on anar
Només vull tornar volar.

Buscant el meu món jo m’he perdut
No tinc on anar
Només vull tornar-ho a intentar

M’agradaria tornar a començar
Però ara ja és massa tard

_Tot s’ha acabat.

© Subliminal minds 2008
23 / setembre / 2008 11:06