dimarts, 19 de gener del 2010

Notes espontànies

Tenint els peus a terra i el cor volant, així es com vull viure.
Enamorat de quelcom que em va sentir la bellesa de cada instant.
I que en cada parpelleig pugui apreciar tot el que no mereixo i que m'envolta.
Vull superar tot el que sigui impossible al teu costat, sense deixar de emfatitzar les virtuts dels que m'acompanyen.
Vull tenir dins l'ànima la sensació dels teus ulls mirant els meus, fins que la vida s'apagui.
I es que desitjar no és res més que voler un món millor, mentre vivim plenament el present.
Sotmetre's a la bellesa de l'avui i de l'ahir, és la clau perquè el sentit de la vida corri entre la teva pell.

-...Igualment no serveix per res...-Em vas dir mirant al terra.
"Gaudir del perquè dels teus actes és l'impuls per conquerir el món!", vaig estar a punt de dir-te.