dijous, 16 d’octubre del 2008


El futur es presenta difícil, ja ho ser, però els començaments tampoc van ser molt encoratjadors. Al principi, abans de conèixer a la persona que va orientar el meu rumb, pensava que la meva actitud tenia una mica que veure amb el meu origen social, i aquestes evasives que alguns els busquem a la delinqüència i a la drogoaddicció.

Sabeu? Crec que he après més en aquests últims mesos, que en tota la meva vida passada. Ja no em fa por parlar d'una forma un poc més culta, menys ordinària. He passat d'amagar els llibres de poesia en el més profund del meu morral, a dur-los ben orgullós sota l'aixella, sense preocupar-me que GeBé, o altres d'igual mena, em diguin “cursi” o ”romàntic de merda”.

No obstant això, les coses han canviat per a mi massa ràpid, i encara segueixo en procés d'adaptació.

Us explicaré la meva història.

Així es tal i com començar (El diable en els talons, de José Pellón), si podeu llegir-lo us el recomano.

1 comentari:

cocoo ha dit...

I és exactament això; que de sobte un dia t'adones de que has canviat i ja no ets com abans.
És sorprenent veure com les persones podem arribar a ser tant diferents en qüestió de pocs mesos.I sobretot ara, l'època en què juguem a adoptar estils i fer un recull de sentiments per tal de definir-nos.
Això ens demostra que, de moment, la vida segueix el seu curs.
:)