dilluns, 6 d’octubre del 2008

' T & ' M



Obre’t,
els forats de vida que tens a la pell.
Tanca’t,
les marques d'ahir que avui encara portes.
Respira’t,
abans no s’acabi l’aire.
Ofega’t,
en trossos de cançons.
Parla’m,
del que encara no sé de tu.
Escolta’m,
encara que no sàpiga què dir-te.
Somia’m,
però en forma de conte,
Oblida’m,
quan t’ho demani.
Marxa’m,
lluny quan et vulgui perdre.
Deixa’m,
adonar-me que no hi ets.
Apareix-te’m,
quan menys m’ho esperi.
Crea’t,
un illa,
I convida’m a quedar-m’hi sempre.
Tot el que comença amb 'T s'acaba amb 'M.
Ara, prefereixen les mandarines abans que les taronges*

8 comentaris:

Anònim ha dit...

T i M?

Taronger i Murmuri...

sóc feliç llegint-te*

Mila ha dit...

Molt bonic, Taronger, et felicito! Continua escrivint!

Buzz ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Buzz ha dit...

Jo si vols creo una illa, o un arxipelag senser per tu!^^ Una illa on no hi existeixi aquesta estació que sembla perseguir-te allà on vas
(:

Anònim ha dit...

Tu OBRES les portes que se'm TANQUEN i sense voler-ho et RESPIRO cada cop que em giro, ens OFEGUEM escoltant aquell home,que un dia es va perdre per les nostres orelles i va descobrir un nou lloc per quedar-se. quan em PARLES... saps que T'ESCOLTO i SOMIO que OBLIDO tot allò que fa temps va MARXAR, em DEIXO anar (no em tiro cap pet) però vull APAREIXER dintre d'una d'aquelles madalenes de xocolata que un dia vam CREAR en els NOSTRES dibuixos. i ara i aquí T. no sé, em sembla que sempre hem tingut aquest mitjar de comunicació diferent. no sé, em penso que començaré a ser superfan teu, preciós text :))))))))

fEEEmer

Anònim ha dit...

M'ha agradat taronjer :)

Anònim ha dit...

·Ofega't amb trossos de cançons

Cançons que sonen al nostre cap, són les cançons del record, les cançons que vas cantar, les cançons que cantaràs, aquestes cançons són la teva, meva vida*

no deixis mai de cantar, no deixis mai una T sense una M i no deixis mai un xu, sense un xi:)

Blau

Anònim ha dit...

M'encanta...
Et felicito pel text!

un petoo


.a n n a.