diumenge, 5 d’octubre del 2008

Només són paraules



Paraules i més paraules. Paraules que canten. Paraules que es diuen i al mateix instant s'obliden. Paraules en un ascensor o sota l'aigua gelada del mar. Potser precipitades, potser massa reflexionades. Paraules d'amor, senzilles i tendres (o això diuen). Paraules que menteixen i fan mal (o potser és per la dimensió de la veritat que amaguen). Monosíl·labs que t'ataquen en el moment en el que esperaves rebre una gran explicació. Monòlegs que t'ofeguen quan només necessitaves sentir un si, o un no. I bla-bla-bla
Paraules i més paraules. Paraules que són caçades al vol i injectades a les orelles, de tal manera que fins i tot un sord les podria escoltar. Potser fins i tot imaginem paraules. Somiem amb paraules. Repetim mentalment paraules que no ens cansem d'escoltar . Em refereixo a paraules d'aquelles que pensem que haurien de passar a l'historia. Que a partir d'elles es podria fer un llibre i potser fins i tot una pel·lícula. I guanyar Oscars i mils de premis literaris, per adonar-nos de que una paraula ho pot canviar tot. I bla-bla-bla.
De fet, ara penso que m'és indiferent s'hi hi ha paraules que són punyals, si n'hi ha que s'obliden, o que es capgiren. Perquè avui em quedo amb la teva paraula. Avui vull conviure amb un silenci que només podrà trencar la teva paraula. Aquella que m'has dit, quan jo he dit que m'havien dit, que bla-bla-bla.

7 comentaris:

Raquel Santanera ha dit...

deixa entendra que coneix molt bé el món i submón de les paraules*

Anònim ha dit...

paraules...
a vegades tan necessàries...
a vegades tan absurdes...
paraules...

Murmuri

Anònim ha dit...

i felicitats per aquestes paraules; molt boniques paraules:)
***

Anònim ha dit...

només són paraules que m'han deixat sense paraules(a mi).

famer

Mireia ha dit...

bla bla bla

i un petó mut per tu i els teus silencis.


:) Molt bonic.

Anònim ha dit...

una vegada unes persones molt importants per mi em van dir: marxaran les paraules que no has dit i s'han cansat de no ser nascudes.
Aquesta frase em va fer pensar...


simplement són paraules?

Blau.

Anònim ha dit...

Hi ha paraules que abans de ser escrites ja estàn mortes.

Hi ha paraules que abans de ser pronunciades ja estàn gastades.

Hi ha paraules que desprès de ser escrites ja no serveixen.

Hi ha paraules que desprès de ser
dites no han set escoltades.

Hi ha paraules que desprès de ser escoltades ploren.

Paraules.
Només paraules.


m'ha agradat molt el text que heu publicat de "Només són paraules".

Un peto*
aLba rUiz